Client
Intercor
Z precyzją chirurga zabraliśmy się do rebrandingu spółki lekarzy ,,Intercor” Bydgoszcz
W pierwszej kolejności zajęliśmy się logotypem, który stanowi podstawy znak każdej identyfikacji wizualnej.
Następnie przyszedł czas na stronę internetową, która przygotowaliśmy zgodnie z panującymi trendami oraz na podstawie metody UX i UI, które koncentrują się na jak najlepszym odbiorze przez użytkownika.
Przy tworzeniu witryny internetowej, stworzyliśmy wiele indywidualnych ikonografik.
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_01.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_09.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_03.jpg)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_02.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_04.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_08.png)
Ulotka
Poza cyfrową identyfikacją wizualną zajęliśmy się również projektem i produkcją materiałów promujących placówkę. Poniżej można zobaczyć ulotkę typu dl, uszlachetnioną miłą w dotyku folią ,,soft touch” wraz z dodatkami pokrytymi lakierem UV. Całość nadaje ulotce wyjątkowy charakter, który wyróżnia ją na tle konkurencji.
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_05.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_06.png)
![](https://www.belgrav.pl/wp-content/uploads/2019/11/board_07.png)